​Nyhedsarkiv 06

​BQT Solutions, som er førende i verden med udvikling af adgangskontrolsystemer baseret på Mifare-teknologien, har i samarbejde med NASA i USA lanceret kortlæsere, som overholder NASA protokollen samt DESFire standarden. DESFire sikrer 3DES (Digital Encryption Standard) krypteret RF kommunikation mellem et smart card og smart card læseren. Den amerikanske regering har endvidere implementeret TWIC (transport Workers Identity Card) som ligeledes er baseret på DESFire standarden med henblik på adgang til havne og lufthavne i USA. Det påregnes at TSA (Transportation Security Administration) over de næste 18 måneder vil udstede over 30 millioner TWIC baserede kort i USA.

​BQT har fornylig med succes installeret kortlæsere, som også overholder TWIC protokollen, i Port of Long Beach, som er USAs næststørste havn og verdens 12. største containerhavn. Leverancen betragtes af BQT som en stor prestigeordre.

​Med det formål at styrke firmaets viden og kompetence på smartcard baserede totalløsninger har Louis Mølholm Security idag indledt et tættere samarbejde med IBM Danmark og IL Kortsystemer A/S i forbindelse med markedsføringen af Counter Solutions betalingssystemer.

​Counter Solution er i forvejen IBM Business Partner worldwide og har desuden haft fornøjelsen at levere løsninger til IBMs faciliteter i UK, Irland og Holland. Det er derfor ganske naturligt, at Louis Mølholm Security vil markedsføre IBM Retail Store Solutions portefølge af EPOS SurePOS terminaler og kiosker til selvbetjening i forbindelse med en totalløsning fra Counter Solution. Louis Mølholm Security byder IBM Danmark velkommen som samarbejdspartner og er overbevist om, at IBMs i forvejen markedsledende produkter og services vil blive til gavn for Louis Mølholm Securitys kundekreds. For yderligere oplysninger om IBM Point og Sale henvises til

​En vigtig del af totalløsningen fra Counter Solutions er selve mediet (smartcard eller chipkort i forskellige teknologier) samt muligheden for kunden til selv at designe og udprinte kortene. Som repræsentant for Datacard Group i Danmark har IL Kortsystemer A/S en overbevisende palette af alt indenfor hardware og software, herunder kortprintere, layout-software til ID kort produktion samt en bred vifte af plastikkort, smartcard og chipkort. Louis Mølholm Security ser derfor også samarbejdet med IL Kortsystemer A/S som en afgjort fordel for kunderne. Mere information om IL Kortsystemer A/S kan fås på http://www.ilkort.dk

​Datastrip, Louis Mølholm Securitys forrretningspartner, præsenterer i samarbejde med SI International og Cogent Systems en unik identifikationsløsning baseret på Datastrips prisbelønnede mobile ID terminal DSVII-SC.

Løsningen omfatter SI Internationals Statisticard kortprinter, som på sekunder kan generere en bred viste af forskellige kortyper som f.eks. berøringsfri så vel som kontakt smart cards, magnetstribe, 1 D og 2 D stregkode samt proximity kort i forbindelse med en brugervenlig fingeraftryks-registrering.

Som fingeraftryks-teknologi er anvendt Cogent Systems internationalt anerkendte AFIS (Automated Fingerprint Identifikation System) som enten som match on card eller backend system, identificerer og verificerer fingeraftryk på sekunder. Skalérbare databaser kan tilbydes for systemer med flere tusinde til adskillelige milioner registreringer. Søgningshastigheder spænder fra 15.000 til 1.500.000 pr. sekund !

Med henblik på at kunne udføre mobil biometrisk verifikation indgår i konceptet Datastrips håndholdte terminal DSVII-SC, som direkte sammenholder registrerede fingeraftryk på 1:1 eller 1:N basis med kortholdere her og nu. Ved 1:N verifikation sendes fingeraftrykket via en trådløs 802.11 forbindelse til backend databasen.

​Løsningen er interessant i forbindelse med amerikanske programmer som USVISIT, TWIC og CAC, men har med ganske få modifikationer langt videre anvendelsesmuligheder i forbindelse med mobil verifikation ved grænsekontrol eller adgangskontrol ved porte, eller f.eks. sporing af medarbejdere ved atomkraftværker eller havne mm.

Datastrip, Cogent Systems og SI International har allerede implementeret et system til de amerikanske sikkerhedsstyrker i Irak.

​Endnu en af Louis Mølholm Securitys partnere er igen blevet hædret for sine produkter og løsninger, idet Simons Voss, Tyskland på MIPS Protection, Safety & Fire Security messen 2005 i Moskva har modtaget prisen for det "bedste innovative produkt".

​Udmærkelsen blev overrakt i forbindelse med MIPS, som er den største årlige internationale messe af systemer og teknologier for sikkerhed, sikring og brand i Rusland og som netop er afholdt 25.4 - 28.4 2005 i ESC Olympiyskiy.

Priskomiteen begrunder prisoverrækkelsen med, at det digitale låse- og administrationssystem 3060 er et innovativt kvalitetsprodukt med signifikante produktfordele sammenlignet med konkurrenternes, og at 3060 er brugervenligt med et potentiale på det russiske marked.

SimonsVoss er grundlagt i 1995 og er markeds- og teknologileder i verden med digitale låse- og organisationssystemer. Produktets trådløse netværk understøtter de fleste andre eksisterende netværk. Multifunktionalitet, integration med andre netværk og et layout som tillader et ubegrænset antal brugere, garanterer, at teknologien kan benyttes som et komplekst nøgleløst og trådløst adgangskontrolsystem.

SimonsVoss er den eneste virksomhed i verden, hvis produkter og applikationer, fra biometriske applikationer til det digitale låsesystem 3060, er fuldstændig trådløst.

​En af de seneste SimonsVoss-referencer er leveringen af mere end 1800 digitale låsecylindre og 1300 transpondere til Allianz Arena, et imponerende fodboldstadium på mere end 64.000 m2 og med plads til 66.000 tilskuere. Allianz Arena med kælenavnet "gummibåden" og som officielt åbner 30-31. maj 2005 er allerede blevet udråbt til Münchens nye vartegn.

​Louis Mølholm Securitys partner Digimarc, som er verdens førende teknologivirksomhed indenfor digital vandmærkning, har netop offentliggjort en spændende nyhed.

​Digimarc® IDMarc™, der er en digital security feature, som sammensmelter en flerhed af elementer i et ID dokument til en sammenhængende, sikker ID struktur, kan nu integreres i pas og visa i overenstemmelse med de nyeste ICAO forskrifter. Hermed linkes trykt tekst, artwork og billede med de på chippen indeholdte digitale data, incl. det billede der er gemt på chippen, sammen og forøger hermed integriteten og sikkerheden for rejsedokumenterne på en uovertruffen måde.

Som en konsekvens af den øgede internationale terrorisme arbejder verdens lande løbende med at forbedre rejsesikkerheden og grænsekontrollen, hvilket den nye ICAO standard, som tilfører en berøringsfri chip til rejsedokumenter og understøtter en fælles biometri, er udtryk for.

​IDMarc™ security feature hindrer svindel med rejsedokumenter, som overholder ICAO standarden, ved både at beskytte dokumentet og chippen imod foto substitution, ændring af data samt angreb på chippen.

Embedding af chippens serienummer på det billede, som er gemt på chippen, sikrer at der ikke er foretaget modifikationer af billedet og at der er tale om en original chip.

Embedding af chippens serienummer på det trykte billede har samme fordel som nævnt under punkt 1 plus at chippen linkes til dokumentets data ved at opfange foto substitution.

Ved at embedde kritiske data fra MRZ i det trykte billede opnås de samme fordele som nævnt under punkt 1 plus muligheden for at verificere passet ved kontrolsteder, som ikke har udstyr til at aflæse chippen.

​Digimarc tilbyder en SDK i licens til systemintegratorer og producenter af aflæsningsudstyr, som vil være i stand til at afkode IDMarc™ featuren som f.eks. Toppan printere fra Global Enterprise Technologies (GET). DSVII-PA fra Datastrip, en anden af Louis Mølholm Securitys partnere, og aflæsningsenheder fra 3M vil i nær fremtid også blive certificeret af Digimarc.

For yderligere oplysninger henvises til Frederik Kortbæk.

Dine mobile data er sikret med HP iPAQ hx 4700 Pocket PC serien.

Louis Mølholm Security og Credant Technologies har startet en kampagne målrettet til brugere af en HP iPAQ hx700 Pocket PC.

​HP iPAQ hx4700 Pocket PC kan opgraderes til enten CREDANT Mobile Guardian (CMG) Group Edition eller Enterprise Edition. Begge software løsninger forhandles af Louis Mølholm Security og opfylder de behov større organisationer har til at gennemføre en overordnet security infrastruktur. Derfor har man som køber af en HP iPAQ garanti for, at den security løsning man har valgt idag, er fremtidssikret.

CMG Enterprise Edition

Er CREDANT’s internationalt anerkendte, kompakte security løsning for organisationer, som har behov for at kontrollere alle mobile medarbejdere overalt. Det er en løsning som integrerer med organisationens eksisterende filsystemer, sporer og beskytter mod fremmede mobile enheder og automatiserer software download for at sikre en ensartet security på alle mobile enheder.

CMG Group Edition

Er designet specielt for afdelinger/specifikke initiativer indenfor en stor organisation eller små til middelstore virksomheder som har begrænsede IT resourcer, men som har behov for at minimere risikoen ved at definere en centraliseret security for mobile medarbejdere.

​I en analyserapport markedet for mobil security (januar, 2005) udtaler det anerkendte analysefirma IDC, at Credant Technologies med sine skalérbare og kompatible security og management løsninger, står godt rustet til at møde det stigende behov fra kunder på det mobile marked.

​I en test af Credant CMG i pocketPC Magazine fra maj, 2005 konkluderer senior konsulent Darryl Burling følgende:

A powerful, useful application

The features offered by CMG are extremely solid and flexible. They provide a robust security framework that can be applied consistently and in a user-friendly manner. The policy-driven approach lets the organization set the policy requirements very tight, quite loose, or somewhere in between, depending on the requirements of the organization.

If you are considering a security product for managing Windows Mobile and other devices, Credant Mobile Guardian sets the standard that other security products will have to match. The options for management of the user and of the device are dramatically more effective than the default Windows Mobile security mechanisms, and provides enough flexibility to suit the security requirements of most organizations.

Software like Credant Mobile Guardian can help define and distribute a security policy.

Credant mobile Guardian løsninger tilbydes året ud til en fordelagtig introduktionspris. For yderligere oplysninger henvises til menupunktet "produkter & løsninger" eller Frederik Kortbæk.

​​

Louis Mølholm Security inviterer iøvrigt alle til at overvære telekonferencen d. 12.5.2005 Mobility done right - without the risk med Richard Stone, Wireless & Mobility Solutions Manager, HP og Ian Gordon, VP of Marketing, Credant Technologies. I denne webcast vil følgende emner blive taget op:

• Hvem har gavn af at være mobil og hvorfor ?
  • Hvordan designer og genemfører man et mobilt projekt ?
  • Hvordan administreres og sikres din mobile infrastruktur ?
  • Hvordan indpasses mobile enheder til kompatibel software ?
  • Eksempler og case studies
  • Hvordan HP og Credant kan hjælpe med at mobilisere arbejdsstyrken - sikkert

Da deltagerantallet er begrænset tilrådes registrering nu.

Klik ind på:

​Louis Mølholm Security-partner Digimarc deltager i en pilot for test af kørekort i staten Nebraska, som siden maj 2004 er begyndt at udstede kørekort med et skjult digitalt vandmærke udviklet af Digimarc. Det digitale vandmærke indeholder information om indehaverens kørekort nr. og hans fødselsdato samt udstedelsesmyndighed og skal være med til at forhindre falsk identitet, indtagelse af alkohol af mindreårige mv. Typen af scannere afhænger af brugen. Den version, som skal anvendes i butikker vil afgive enten en rød eller grøn beep tone for at indikere om en person er over 21 år, mens en scanner, som skal bruges af politiet vil vise mere information.

Nebraska er en af 12 stater i USA som allerede har indført et digitalt vandmærke embedded i kørekortet. Indehaveren af Nebraska kørekortet kan se om hans kørekort har et digitalt vandmærke, som er usynligt for det menneskelige øje, ved at statens webadresse vil fremtræde i rødt blæk i toppen af kørekortet. Kørekort med adressen i blå har ikke et skjult vandmærke.

​Samtidig åbner en ny lov i USA op for at indføre en fælles security standard for kørekort med henblik på at benytte kørekortet som et nationalt ID kort. En standard kan f.eks. omfatte hologrammer, krypteret magnetstripe eller et digitalt vandmærke.

​Det fremgår iøvrigt af et forslag til nyt direktiv om kørekort fra EU Kommissionen (februar 2005) at kørekortet skal beskyttes mod forfalskning med supplerende sikkerhedsegenskaber, hvoriblandt et digitalt vandmærke anføres som en af teknikkerne.

Et Digimarc digitalt vandmærke er en speciel besked, som er embedded i et billede, hvad enten det er et foto, video eller andet digitalt indhold. Digimarc software embedder disse "usynlige" beskeder ved at lave bittesmå ændringer af data i det oprindelige digitale indhold. Disse vandmærker kan herefter "læses" med henblik på at validere det originale indhold og/eller levere en aktion som f.eks. at levere indhold til en mobiltelefon. Nedenfor er vist et diagram som beskriver teknologien.

​​

For yderligere oplysninger henvises til menupunktet "produkter og løsninger" eller Frederik Kortbæk.

​Den 11. september 2001 er for de fleste en skelsættende dato. Men især sikkerheds-branchen har siden den dag oplevet en nærmest eksplosionsagtig efterspørgsel efter nye avancerede sikringskoncepter. Fokus har især været rettet mod forskning og udvikling af biometriske løsninger for at sikre sig, at en person også er den han eller hun udgiver sig for at være. Men anvendelsen af menneskelige kendetegn som en integreret del af en sikringsløsning er ikke alene en teknisk kompliceret udfordring, men rummer i høj grad også væsentlige etiske spørgsmål om beskyttelsen af det enkelte individ.

Udviklingen tyder dog på, at biometrien vil blive mere og mere udbredt ikke alene i USA, men også i resten af verden. Et eklatant eksempel herpå, er EU kommissionens akcept af indførelsen af biometriske pas, som fremover skal forsynes med en chip, der skal indeholde biometriske data (digitalt foto + fingeraftryk). Den nye udgave af det danske pas har allerede taget højde for indførelsen af denne teknologi. Endvidere ser man at f.eks. producenter af computerhardware tilbyder biometriske logon løsninger, som standard til desk- og laptops. Flere og flere fabrikanter af elektronisk adgangs-

kontrol har også i de sidste par år bragt biometriske produkter på markedet som alternativ eller i kombination med standardsortimentet. Biometriske løsninger og produkter er først og fremmest af udenlandsk fabrikat og tilbydes mere og mere i Danmark.

Netop fordi biometrien rejser nogle ganske afgørende moralske og samfundsmæssige problemstillinger, er det naturligt, at branchen på nøgtern vis medvirker til en vidensudveksling og dialog med alle relevante myndigheder og brugere for at sikre, at der bliver fundet fornuftige løsninger på reelle behov tilpasset danske forhold. En af branchens fornemste opgaver vil være at bidrage til udarbejdelsen af en etisk kodeks for brugen af biometriske løsninger og produkter.

Der er allerede oprettet en stribe internationale organisationer delvis på initiativ af EU, som beskæftiger sig med disse forhold og mange lande har allerede diverse fora. Af disse kan bl.a. nævnes:

International Biometric Industry Association ​

International Biometric Foundation​​

The biometric consortium​​

Association for Biometrics, UK​​

European Biometrics Forum​​

Biometric Forum The Netherlands ​​

BioSec, project​​

BioAPI Consortium

Biometrics Institute

The Biometric Foundation

Men der findes endnu ikke i Danmark et relevant nationalt organ, som endvidere er med i et internationalt samarbejde, som bla. vil dreje sig om de afgørende ISO biometriske standarder. På den baggrund har Louis Mølholm Security idag taget initiativet til at etablere en dansk organiseret platform. Et foreløbigt navn for en dansk organisation kunne være Dansk Biometrisk Forum med følgende formål:

​Interesserede er velkommen til at kontakte marketing manager Frederik Kortbæk, tlf. 3616 8182 eller 2625 4550 for yderligere oplysninger.

​HSB Cards & Card Systems BV, Holland har udpeget Louis Mølholm Security som forretningspartner i Danmark.

HSB er et softwareselskab, som startede for over 10 år siden med at udvikle de første smart card projekter i Holland. HSB har været med til at revolutionere sundhedssektoren med card management systemer i et tæt samarbejde med internationale chipkort leverandører, herunder Novacard, som er en anden af Louis Mølholm Securitys forretningsforbindelser. HSB har således introduceret det største chipkort projekt i Holland med udstedelsen af mere end 1 million chipkort i samarbejde med forsikringsselskabet Zorg en Zekerheid. Sundhedssektoren er en af HSBs kernesegmenter, fordi unik identifikation af patienter er af afgørende betydning for behandlingsprocessen med henblik på at reducere fejl og misbrug. Allerede fra 1999 begyndte HSB at anvende al slags biometri, f.eks. fingeraftryk, ansigts genkendelse samt håndbiometri, i forbindelse med udviklingen af software applikationer.

​Det biometriske projekt for Parkinson patienter fra 1999 er verdens første smart card applikation med en integreret fingeraftryks sensor. Denne innovation har vundet adskillige internationale priser og produktet er sidenhen udviklet til det internationale marked. Læger og apoteker og et forsikringsselskab er involveret i projektet, hvor et smart card, som er udstedt til klienten, fungerer som nøgle i kommunikationen med adskillelige software applikationer. Receptdata, udleveret medicin samt persondata er gemt på kortet. En kortlæser er designet til brug for proceduren, som benyttes af patienten og de professionelle aktører.

​Holland regnes for det land i Europa, som er længst fremme i udviklingen af biometriske løsninger til identifikation og autentificering af personer. Med de kompetencer og den know-how som HSB råder over, vil Louis Mølholm Security kunne tilbyde spændende løsninger til udvklingen af b.a. en smidiggørelse af sundhedssektoren samtidig med en optimal sikring af den personlige integritet i forbindelse med patientjournaliseringen som en del af EPJ (den elektroniske patientjournal).

Blandt HSBs samarbejdspartnere kan nævnes Horosmart, Cryptomathic, NEC, Sigma og Novacard.

​Sammen med Louis Mølholm Security-partner SafePlace præsenteres SafePlace nye serie af sikkerhedsbokse til hoteller, private hjem, universiteter mm. i forbindelse med en introduktionsrabat.

SafePlace er en af verdens førende producenter af sikkerhedsbokse til hotelbranchen med leverencer til over 2700 hoteller i 68 lande verden over.

​SafePlace sikkerhedsbokse er synonym med meget høj sikkerhed, en legende let betjening samt designfleksibilitet.

Produktpaletten omfatter tre serier, Magna, Titan og Quantor som adskiller sig fra hinanden ved forskellige betjeningsmuligheder som kodetastatur, kortlæser, dallas brik (smart key) eller en kombination heraf.

Alle SafePlace sikkerhedsbokse opfylder de højeste internationale standarder som f.eks. TUV/UL 60950, TUV/UL 1037, CE og ISO 9001-2000 og er godkendt af nogle af verdens største hotelkæder, herunder Hilton International, Hyatt Hotels, Intercontinental, Marriott International samt Radisson.

​Louis Mølholm Securitys partner Kaba-Ilco kan med lanceringen af deres nye Atlas system tilbyde det allernyeste indenfor hotel security.

Atlas (Advanced Technology Lodging Access System) er et computerstyret elektronisk adgangskontrolsystem udviklet specielt til større hoteller med minimum 200 værelser som ønsker bedre kontrol med back office operationer, højere adgangssikkerhed til fælles arealer og gæsteværelser samt en mere præcis dokumentation af personers gøren og laden på hotellets område. Atlas er fuld kompatibel med Kaba-Ilcos øvrige hotelsystemer som f.eks. 710-II og E-760.

​Atlas består af en server som kan fungere enten som en single station eller indgå i hotellets LAN (TCP/IP) med integreret PMS interface. Hertil kommer en motoriseret indkoder til nøglekort samt en trådløs Palm programmeringsenhed (OS 4.1 eller senere). En åben it-arkitektur og den meget enkle integration med hotellets øvrige applikationer, gør Atlas til en sikker økonomisk investering for større hoteller.

Som en ganske særlig feature kan nævnes, at Kaba-Ilcos Atlas er det eneste elektroniske hotellåsesystem på markedet, som kan kommunikere med hotellets PMS system via internettet. I et samarbejde med Bell Canada og Coca-Cola Bottling Company samt cStar Technologies og RSI International Inc. deltager Kaba-Ilco for tiden i en pilot i Ambassador Conference Resort, Kingston i Canada, hvor en hotelgæst enten kan anvende sit nøglekort eller mobiltelefon til at forsyne sig med varer fra en drikkeautomat.

​Secon Security Control har idag indgået et samarbejde med Louis Mølholm Security om markedsføring og salg af BQT Solutions biometriske Mifare kortlæser bt900 som en del af Secons øvrige produktpalette. bt900 er det eneste produkt af sin art på det danske marked som kombinerer en Mifare kortlæser med en fingeraftryks scanner og er velegnet alle de steder, hvor man ønsker den højeste grad af sikkerhed. Et Mifare kort vil kun give adgang, såfremt det rigtige fingeraftryk genkendes. En persons fingeraftryk i form af et talmønsker (templete) er krypteret på Mifare kortet og de biometriske data forlader på intet tidspunkt kortet i forbindelse med verifikationen og sikrer hermed den personlige integritet optimalt.

​Secon er et dansk firma, der udvikler og producerer avancerede elektroniske adgangskontrolsystemer både pc-baseret og som stand alone. Secon har været aktør i branchen i mange år og ét af firmaets fortrin er kompetencen til at skræddersy løsninger til netop kundens behov. Secons fornemme referenceliste, der bl.a. omfatter en lang række statsinstitutioner, universiteter og erhvervsvirksomheder vidner om systemernes anerkendelse. Yderligere oplysninger om Secon kan fås på http://www.secon.dk

​Louis Mølholm Security er meget glad for det nye partnerskab med Secon og ser frem til at udbygge salget af BQT i Danmark.

​Novacard Informationssysteme GmbH, Tyskland og Louis Mølholm Security har idag indgået en samarbejdsaftale.

Novacard er en af de største uafhængige producenter af ID media og har specialiseret sig i udvikling, produktion, personalisering og salg af chip kort. Idag er Novacard den førende leverandør af berøringsfri chip kort til en lang række forskellige applikationer med en markedsandel på ca. 20 % i Europa. Novacard har opbygget en omfattende know-how og har i flere år været pioner med innovative media løsninger indenfor RFID, dual interface cards samt biometriske smart cards.

​Således var Novacard de første som i 2000 lancerede et smart card med indbygget fingeraftryksscanner. Novacard er bl.a. med i et EU projekt baseret på et DIN-ISO smart card. I 2004 præsenteredes bioIDOT i samarbejde med STMicroelectronics (smart card H/W og embedded S/W) og UPEK (biometrisk subsystem) som vil være et biometrisk ID kort baseret på Prisma DP/PKI og Java platform (medio 2005). BioIDot vil blive det sikreste medie på markedet og den foreløbige kulmination på udviklingen af smart card løsninger fra plastikkort så dagens lys i 1950 og siden kort med magnetstribe, chipkort, berøringsfri kort samt dual interface kort. BioIDot er en såkaldt system-on-card løsning, hvor ingen information forlader kortet i forbindelse med autentificeringen af personen.

​Novacards produkter passer fint ind i Louis Mølholm Securitys øvrige produktpalette og er med til at udbygge og styrke selskabets profil som totalleverandør af ID-kort løsninger. For yderligere oplysninger kontakt venligst Frederik Kortbæk.

​Louis Mølholm Security og It-werke, Tyskland er gået sammen om at tilbyde DgiPROOF betalingsssytem og iCARD loyalitetsprogram koncepterne i Danmark. Baseret på en persons unikke fingeraftryk erstatter DigiPROOF et standard betalingskort som f.eks. dankortet og iCARD et traditionelt bonuskort i forbindelse med varekøb.

DigiPROOF og iCARD er de første biometriske softwareløsninger af sin art i verden og kan enten anvendes som selvstændige systemer eller integreres i et eksisterende kassesystem. Alle funtioner og services, som man kender det idag, bibeholdes, blot uden brug PIN kode, kreditkort eller underskrift. Kunden skal blot lægge fingeren på en scanner og der er betalt eller en bonus er registreret. Så simpelt er det ! Kunden slipper for at huske sin PIN kode og køerne foran kasseterminalerne bliver mindre. Hertil kommer, at man også fremover slipper for den ulejlighed det er at spærre et tabt kreditkort og ventetiden med at få et nyt kredit- eller bonuskort.

DigiPROOF er fornylig blevet omtalt i medierne i forbindelse med et pilotprogram for EDEKA i Tyskland, hvor systemet har fungeret med success i et lokalt supermarked.

​Louis Mølholm Security er begejstret for dette nye samarbejde med It-werke, som vil revolutionere sikkerheden og bekvemmeligheden i den måde vi fremover vil komme til at betale vores varer på. For yderligere oplysninger kontakt venligst Frederik Kortbæk.