Telefon: 60 21 86 25

E-mail: info@lm-security.dk

​Counter Solutions betalingssystemer

​Counter Solutions tilbyder et omfattende flerstrenget kontantfri (lukket) betalingssystem til både private virksomheder (firmakort) og det offentlige med integreret kantinesystem (herunder vare-, snack/slik- og drikkeautomater), cateringsystem, vaskerisystem, system til fotokopikontrol mm baseret på smartcard teknologien. Counter Solutions designer og udvikler i vidt omfang selv både software såvelsom hardware komponenter.

Counter Solutions løsning består af 4 grundmoduler:

​Hjertet i Counter Solutions koncept et multi-bruger smartcard management system med central administration af alle kortholdere, skræddersyet rapportering, kortprintning samt en total oversigt over samtlige smartcard transaktioner. Counter Solutions tilbyder det mest integrerede koncept på markedet idag. Udover Mifare, HID iClass, Legic 256 byte og 1K, arbejder Counter Solutions med en række andre smartcard-teknologier, som f.eks. Siemens SLE4428, Gemplus, Schlumberger samt CyberFlex (Axalto).

Nøglefeatures omfatter f.eks.

  • Kortholder database med import/export optioner
  • Foto ID
  • Oprettelse samt indkodning af kort
  • Central vedligeholdelse af kort skemaer
  • Multi valuta omregning til brug for global e-purse
  • Loyalty og promotions
  • Historik af transaktioner samt saldoforespørgsler
  • Design og tryk af kortskabeloner
  • Overførsel til smartcard via kredit/debitkort/sedler/mønter
  • Integration med eksisterende applikationer
  • Fjernbestilling af måltider
  • Desktop læser med display
  • Komplet integreret kortlæser til automat
  • Online support og fjerndiagnosticering

​Counter Solutions har optimal fokus på kundeservice og kan via den netværkbaserede touchscreen levere en vifte af forskellige optioner til "opfyldning" af kontanter på et smartcard. Det være sig mønter, pengesedler, kredit/debitkort eller via den ansattes lønkonto. En meget avanceret akceptor giver en 96 % førstegangsakcept af pengesedler uanset på hvilken måde pengesedlen indf'øres serviceautomaten.

Serviceautomaten giver også mulighed for at kunden kan få overblik over sine transaktioner online og kan ovenikøbet udprinte en kvittering som kontrol. Alle serviceautomater er online, så operatøren har fuldt overblik via sit kontor.

Som noget nyt kan serviceautomaten også leveres med et billetsystem. Brugere kan nu med deres smartcard købe billetter til forud fastsatte begivenheder. Systemet kan håndtere flere forskellige begivenheder på samme tid og med forskellige priser alt afhængig af brugerprofil, ligesom der er mulighed for at se, hvor mange billetter der endnu er til salg. Denne feature kan være interessant i forbindelse med f.eks. firma- og studenterfester.

​At have med gæster at gøre i et kontantfrit miljø kan ofte være en tricky affære, men også dette problem har Counter Solutions løst med et fuldautomatisk gæstesystem. Fra det øjeblik kortet er købt til gæsten forlader bygningen, har Counter Solutions svaret. Ved at følge instruktionerne på skærmen guides gæsten igennem menupunkterne. Gæstesystemet refunderer ikke blot en overskydende saldo på gæstekortet på øre, men refunderer også et depositum samtidig med at maskinen beholder gæstekortet.

​En anden interessant applikation er den omfattende lagerkontrol, som kan fungere enten alene eller som en integreret del af ePOS systemet (se nedenfor). Applikationen indeholder flere funktioner så som leverandørindkøb, overvågning af flere lokaliteter, layout af opskrifter samt en detaljeret rapportering.

Nøglefeatures omfatter f.eks.:

  • Leverandør, produkt, lager og opskrifts vedligeholdelse
  • Kalkulationer over fortjeneste
  • Kontrol af indkøbsordre med faktura
  • Produktionsplanlægning
  • Udvidet rapporterings modul
  • Browserbaseret revision
  • Online support og fjerndiagnosticering
  • System security
  • Interface til bogholderisystem

​En særlig applikation er dag-til-dag styringen af ePOS systemet. Funktionerne giver mulighed for at reducere de manuelle procedurer og samtidig øge effektiviteten af catering operationerne. Der kan være tale om både at anvende applikationen som et stand alone produkt som management af ePOS terminalerne eller som en integreret del af CardWise kontantfri- og Stockwise lagerstyringssystemet med sigte på en komplet løsning i henhold til kundens behov.

​Applikationen sørger for centraliseret salg og prisvedligeholdelse, udprintning af kvitteringer, browser værktøj til transaktioner og revision, automatisk mindstelagerkontrol linket til Stockwise applikationen samt et multi-level manangement rapporteringsoptioner.

CS500 POS terminal

Nøglefeatures omfatter f.eks.:

  • Kombineret ePOS terminal og smartcard læser
  • Kompakt design med integreret strømforsyning
  • Integreret display
  • Magnetkortlæser
  • Stregkodescanner og printer optioner

IBM SurePOS 500 terminal

Nøglefeatures omfatter f.eks.:

  • Touchscreen LCD display med hældningsfunktion
  • Kompakt design med integreret strømforsyning
  • Magnetkortlæser
  • Disk- eller vægmontering

Counter Solutions kan tilbyde kortlæsere til forskellige formål i et flot og tidsløst design.

Desktop EPoS læser

​Designet til at være placeret i forbindelse med EPoS terminaler med indbygget display, som viser balance, total salg og ny balance.

Læser til drikke-, kaffe- , slik/snack- og madautomat

​Beregnet til montering på en lang række af "protokol A" eller "MDB" tilpassede automater med henblik på en fuldkommen kontantfri operation. Også denne model har indbygget display, som viser balance, valg samt saldobalance.

Håndholdt terminal

​Til brug for offline serviceautomater samt læsere til automater med henblik på opsamling af data til download i Cardwise databasen (et Symbol produkt).

​Denne applikation er designet med henblik på at optimere brugen af de nyeste touchscreen terminaler med hensyn til high-speed, farve og grafik og dermed forenkle tidens komplekse salgstransaktioner mest muligt. Applikationen kører på Counter Solutions egen netværkbaserede CS500 eller de mest almindelige andre touchscreen terminaler.

Nøglefeatures omfatter f.eks.:

  • Kontantfri interface udvidelse
  • EFTPOS funtionalitet
  • Hotelsystem integration
  • Fjerndiagnosticering
  • Omfattende rapportering

​Med et betalingssystem fra Counter Solutions får brugerne følgende fordele:

Security - Et tabt kort betyder IKKE mistede kontanter.

Hastighed - Reducerer transaktionstiden og kødannelse - 5 sekunder per transaktion samt mindre.

Driftssikkerhed - Erfaringen viser at 80 % af automaters nedetid skyldes møntmekanismen. Derfor forøges maskiners oppetid med mindre klager tilfølge.

Behagelighed - Kunder er aldrig i bekneb for penge til en kop kaffe.

Loyalitet - Kan benyttes til at yde rabatter, promotions osv. Målrettet til ansatte alene.

Kredit - Ved at benytte kredit/debetkort kan der opnås en gratis kredit på op til 56 dage.

Revision - Enhver pengetransaktion kan hurtigt spores tilbage gennem systemet.

Multi-valuta - Udelukker behovet for en bestemt valuta.

En standardkonfiguration

​Counter Solutions system standarder:

  • Standard OS system: Windows 98/Windows NT/ workstation/ Windows 2000/ Windows NT server
  • Åben database - Microsoft SQL server
  • Objekt orienteret udviklingssprog - Delphi/ Microsoft C++/Microsoft C Builder
  • 32-bit software applikationer
  • Fleksibel datalagring og memory optioner
  • Grafisk bruger interface
  • Fjern diagnosticering af hardware/software via modem/ISDN
  • Standard kommunikations-interface - RS232/RS485/Ethernet med TCP/IP protokoller
  • Indstik- og berøringsfri smartcard teknologi
  • Memory og micro processor smartcard funktionalitet
  • EFTPOS løsning med online autorisation/APACS godkendt

​Nogle af Counter Solutions samarbejdspartnere og udpluk fra kundekredsen:

HVEM ER VI?

Louis Mølholm Security Handelsanpartsselskab

KONTAKT OS

​Telefon: 43 90 77 09

E-mail: info@lm-security.dk

FIND VEJ

​Ørslevvestervej 72A

4173 Fjenneslev

CVR

27094473